Monday, December 3, 2012

akhiri hayat~

Dengan lafaz Bismillah,gua akan tutup blog ni buat selamanye,terima kasih pada yang selalu view2 blog gua yg tak seberapa ni,
dari bemula hingga harini,
gua usha kat page views tak pernah kosong,
paling koman pon ade la sorang dua,
maybe tersalah blog gamaknye,
mohon ampun dan maaf atas segala salah silap taip gua dalam blog ni,percayalah memang ade yang gua bahan selama ni mmg atas niat gua sendiri,
dan selebihnye memang gua tak sengaje,ampun gua pohon..hihihi.

buat yg rajin membace,
carilah blog yg lain plak,
membace amalan mulia,
walaupon lu bace kamasutra,
kihkihkih...

akhir kate,
hidup jangan segan,mati takmau walaupon pasti,
hati jangan goyang,walaupon melayang.

salam

p/s: gua bukak blog baru,kali ni gua nak main blog masak2 plak.....~tungguuuuuuu.....

No comments: